VTC za vas pruža usluge konsaltinga u oblasti destinacijskog menadžmenta, sa posebnim osvrtom na:
- Savremene pristupe upravljanja destinacijom.
- Usmeravanje turista/posetilaca pre, za vreme boravka i posle posete destinaciji
- Definisanje marketinške strategije.
- Kreiranje turističkih proizvoda i paketa.
- Istraživanje i analiza postojećih podataka.
- Konsalting na temu razvoja proizvoda iz oblasti kulturnog i biciklističkog turizma.
- Uspostavljanje digitalne marketinške strategije.
- Izrada strateških dokumenata – strategija i programa razvoja turizma destinacije.
- Edukacije iz različitih oblasti u turizmu.
Kako je navedeno na zvaničnom sajtu Svetske turističke organizacije pri Ujedinjenim nacijama (UNWTO) destinacijski menadžment podrazumeva koordinaciju svih turističkih elemenata jedne destinacije. Destinacijski menadžment koristi strateški pristup kako bi povezao ove različite elemente i postigao bolje rukovođenje turističkim kapacitetima destinacije. Na taj način se izbegava preklapanje uloga i uložene energije posebno kroz procese promocije, usluge posetioca, treninge, podršku u razvoju preduzeća, ali i identifikaciju i rukovođenje propustima koji još uvek nisu prepoznati.
Destinacijski menadžment ima za cilj jačanje saradnje između lokalnih biznisa zarad ostvarivanja zajedničkog cilja koji u krajnjoj liniji vode do kompetitivne i održive turističke destinacije. Posao destinacijskog menadžmenta uglavnom sprovode destinacijske menaždment organizacije (DMO – destination management organisation) koje kreiraju strategije uz pomoć koje se ostvaruju pomenuti ciljevi.
Više o principima destinacijskog menadžmenta možete pročitati OVDE.
Reference:
Savremeni pristupi upravljanju turističkim destinacijama na primeru Beograda, Dejan Veselinov, Univerzitet Singidunum, Beograd 2016.