43. Međunarodni sajam turizma
(24 – 27. mart)
17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA
(24-27.mart)
12. Međunarodni sajam vina BEOWINE
(25 – 26. mart)
Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regionu
jugoistočne Evrope – 43. Međunarodni beogradski sajam turizma,
u novom izdanju pružiće najbolji uvid u trenutno stanje u oblasti turizma
i otvoriti nove perspektive u razvoju turističke privrede.
Sajam sa dugom tradicijom, jedan od ključnih pokretača privrede Srbije u celini,
simbol turističkog predstavljanja za čitavu branšu i
omiljena manifestacija posetilaca Beogradskog sajma,
ove godine iščekivan je sa posebnim nestrpljenjem.
Ova manifestacija najvišeg profesionalnog nivoa i međunarodnog ugleda
opravdaće očekivanja svih učesnika i posetilaca
i ponuditi nezaboravan sajamski turistički doživljaj.
Najuspešnija po svim kriterijumima – kvalitetu, sadržaju, privlačnosti za učesnike i posetioce, manifestacija će posle godine pauze na zadovoljstvo svih učesnika spojiti biznis i zadovoljstvo i pojačati pozitivnu klimu u domenu želje za putovanjima.
Ohrabrujući podaci za sektor turizma pokazuju da smo ponovo spremni da putujemo, a sa Sajmom turizma već tradicionalno krenuće talas nove energije, uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika u cilju ostvarivanja još boljih poslovnih rezultata.
Slogan Sajma turizma „Između planina i mora“
Najbolje ilustruje sveobuhvatnu sajamsku ponudu i prati trend ljubitelja putovanja, da je osim tradicionalno aktuelnih morskih destinacija, letnji turizam poslednjih godina upotpunjen željom ljudi da uživaju i planinskom turizmu, prirodnim lepotama, čistom vazduhu i brojnim kulturnim, gastronomskim i aktivnim turama.
Ekskluzivne sajamske cene, first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti
Posetioci imaju priliku da izaberu putovanja prema svojim afinitetima: porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikendi na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja…
Na Sajmu turizma u halama 1 i 4 Beogradskog sajma učestvovaće turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, međunarodni tur-operatori. Fokusirajući se na poslovne kontakte iz zemlje, regiona, kao i tradicionalnih tržišta gde naši ljudi putuju i onih odakle nam dolazi najveći broj turista, Sajam turizma kreiraće ambijent u kome će ponuda i potražnja biti spojeni.
Zemlje učesnice na 43. Sajmu turizma
Na sajmu se predstavljaju: Grčka, Turska, Crna Gora, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Maldivi, a pojedinačno nastupaju izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije.
Po prvi put ove godine posetiocima će ekskluzivno biti predstavljene tri nove, i u svetskim okvirima, vrhunske destinacije: egzotična Malezija i Demokratska Republika Sao Tome i Principe, koju čine dva ostrva u Gvinejskom zalivu u centralnoj Africi, kao i Angola, izvrsna destinacija za ljubitelje dugih peščanih plaža.
Preko 40 domaćih i stranih tur-operatora učestvuje na Sajmu turizma
Od domaćih turistićkih agencija nastupiće: Kontiki, Big Blue, Wayout, Astra Travel, Odeon, Allegra Krstarenja, Belvi, Ponte, Robinson, Plana Tours, Mediteraneo Holidays, Grand, Euroturs, Fibula, Supernova Travel, Nitravel, Sabra i dr. Zbog pojačanog interesovanja, prijavljivanje je i dalje u toku.
Turizam Srbije
Srbija je već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom delu Evrope, sa konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka. Raznoliki sadržaji za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu… uz nadaleko čuveni gastronomiju i gostoprimstvo, razlozi su zbog kojih u Srbiji uživaju gosti iz celog sveta, ali i domaći turisti koji se sve češće opredeljuju za odmor u svojoj zemlji.
Zahvaljujući turističkim vaučerima Vlade Srbije za boravak u domaćim turističkim centrima i ove godine biće dodatno podstaknut razvoj domaćeg turizma.
U hali 4 Beogradskog sajma i ove godine na Sajmu turizma predstaviće se Turistička organizacija Srbije, Turistička organizacija Beograda i mnogobrojne lokalne i regionalne turističke organizacije iz svih delova Srbije.
Zahvaljujući turističkim vaučerima Vlade Srbije za boravak u domaćim
turističkim centrima i ove godine biće dodatno podstaknut razvoj domaćeg turizma.
Turistička organizacija Srbije: „SRBIJA. Doživi!“
Turistička organizacija Srbije se na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu predstavlja pod sloganom „SRBIJA. Doživi!“ koji ujedno predstavlja i novi brend Srbije kao turističke destinacije. Srbiju je potrebno doživeti kako bi se osetio ukupan duh njene kulture, tradicije, istorije, prirode i naroda.
Tokom trajanja sajma biće predstvanjen novi logotip organizacije, kao i proizvodi uz prateći novi brend. Svaki od proizvoda će imati svoju prepoznatljivu boju, a u ukupnom zbiru stvarati novi vizuelni identitet kontrasta. Na prostoru od oko 200 kvadratnih metara sve posetioce će dočekati atraktivne postavke, sa mnoštvom informacija i sadržaja.
Turistička organizacija Beograda
Turistička organizacija Beograda na Sajmu turizma predstaviće Beograd kao atraktivnu, urbanu i poželjnu destinaciju za goste iz zemlje i sveta, sa posebnim fokusom na nove sadržaje koji će biti aktuelni u ovoj sezoni. Posetioci će se upoznati sa novom promotivnom kampanjom za 2022. godinu i premijerno pogledati seriju novih turističkih filmova o najznačajnijim turističkim atrakcijama glavnog grada, kulturi, istoriji i lokalnom načinu života. Posetioci štanda TOB-a će se upoznati sa turističkom ponudom svih 17 beogradskih opština, bogatim kalendarom događaja u ovoj godini, i imaće priliku da učestvuju u nagradnoj igri “Кoliko poznajete Beograd” i osvoje turističke obilaske.
Na Sajmu turizma biće predstavljena jedna od novih, jedinstvenih manifestacija koja afirmiše aktivni turizam, a pre svega cikloturizam – Tour De Fruška. Prva međunarodna hibridna manifestacija rekreativnog e – biciklizma u Srbiji podeljena tri kategorije spaja sport, turizam i privredu i doprineće još boljem pozicioniranju Fruške Gore na turističkom tržištu. Tokom sajma sve detalje o događaju posetioci će dobiti na štadnu Sekretarijata za privredu i turizam AP Vojvodine u hali 1.
B2B poslovni portal i veliki broj profesionalnih turističkih predstavnika – i ove godine na Sajmu turizma
Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio sa programom organizovanog dovođenja kupaca.
U saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja se rad na B2B programu. U specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala 1) zahvaljujući B2B poslovnom portalu namenjenom registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca održaće se veliki broj sastanaka. Očekuje se da ovaj segment bude atraktivan kao i 2020. godine, kada je tokom prva dva poslovna dana sajma održano preko 300 sastanaka.
I ove godine Sajam turizma nudi priliku za B2B sastanke, kojih je tokom prošlogodišnjeg događaja bilo preko 300
Kao nezaobilazna polazna tačka za novu turističku godinu, za koju postoje opravdano velika očekivanja, Beogradski sajam turizma ostaje važna referenca turističkog predstavljanja u regionu. Uz standardno visok profesionalni nivo u organizaciji i poslovanju, zadovoljavajući potrebe svih učesnika i izlagača, sajam je spreman da privuče i dočeka svoje verne posetioce.
Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio sa programom organizovanog dovođenja kupaca.
Dobrodošli na 43. Međunarodni sajam turizma u Beogradu!
Sajam turizma uz prateće manifestacije prilika je za susrete poslovnih ljudi u turističkom,
hotelskom i ugostiteljskom biznisu, za posetioce mogućnost za ekskluzivne
sajamske pogodnosti za putovanje i odmor ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih
specijaliteta ovog podneblja.
Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete
razlog su zašto posetioci vole i iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.
Radno vreme sajmova i dodatne informacije
Radno vreme:
ČET – SUB, 24 – 26. mart: 10:00 – 19:00
NED, 27. mart 10:00 – 18:00
Ulaznice
Cena pojedinačne ulaznice je 400 RSD, grupna ulaznica 300 RSD, grupna ulaznica za đake i studente 300 RSD.
Porodična ulaznica: 800,00 RSD
Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 2.000 RSD
Parking
Cena parkinga u dvorištu je 150 RSD po satu.
Novinarske akreditacije
Zahtev za novinarsku akreditaciju pošaljite na e-mail press@sajam.rs
U subotu i nedelju, 26. i 27. marta, za učenike srednjih stručnih škola turističko-ugostiteljskog smera, ulaz na sajam je besplatan, uz overen spisak učenika od strane škole.
Medijski partneri manifestacije
Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Tourism-InSider, Turizmcinin gazetesi, TU Magazin, Kongresni turizam, Turistički svet, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media Group, Color Press Group, Furaj.ba, Turistička prizma, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, SAT Media Group, Turizam TV.
Hotel partneri
Hotel Mona Plaza, Hotel Nobel
17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24 – 27. mart) u halama 2A i 2C
Deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede.
HORECA okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
U izlagačkom delu posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, radnu odeću i obuću, suvenire, stručnu literaturu i publikacije. Posebnu pažnju na Sajmu hotelsko – ugostiteljske opreme zavređuju proizvođači i uvoznici poznatih brendova u oblasti IT rešenja, ozvučenja i rasvete.
BEOWINE – VINSKA FEŠTA NA BEOGRADSKOM SAJMU
Dvodnevna vinska smotra, 12. Međunarodni sajam vina BeoWine, održaće se u hali 3 Beogradskog sajma, u petak i subotu, 25. i 26. marta 2022. god.
Ugledan sajamski događaj već duže od deceniju u Srbiji i regionu drži nezamenljivu poziciju kao mesto za plasiranje novih vinskih ukusa, okuplja domaće i inostrane proizvođače, uvoznike i ljubitelje vina.
Sa ovogodišnjim sajmom krenuće talas nove energije, a kroz uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.
Program i učesnici na BeoWine-u
Među izlagačima će biti predstavljeni domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina, kao i proizvođači spirita, opreme za vinare i vinogradarstvo, te proizvođači hrane.
Tradicionalno, najveći broj vinara dolazi iz Srbije. Među njima će biti i novih, malih porodičnih vinarija koje stvaraju hrabra, uzbudljiva vina u skladu sa svetskim trendovima, dok se pod kupole Beogradskog sajma vraćaju već poznati i tradicionalni učesnici Sajma BeoWine iz regiona.
Sekretarijat za privredu i turizam AP Vojvodine će upriličiti na velikom štandu nastup vinara iz Vojvodine.
Pored Srbije, na Sajmu vina ove godine učestvuju izlagači iz Italije, Hrvatske, Republika Srpske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, KiM.
BeoWine – trendovi na tržištu vina
Trendovi u 2022. donose šansu ljubiteljima vina za istraživanje vlastitih vinskih otkrića, novih vinskih regiona u neposrednoj blizini, uzrokovano pandemijom, kao i upoznavanje ljudi koji stoje iza svake flaše vina. Mlađe generacije sve više se interesuju za održivost i ekološku proizvodnju, što će sasvim sigurno biti trend koji će obeležiti i nekoliko narednih godina.
Kroz predstavljanje i ocenu aktuelne izlagačke ponude, te degustaciju aktuelne berbe velikog broja proizvođača, posetioci će dobiti priliku da uživaju u sinergiji koju BeoWine godinama uspostavlja.
Dolazak na Sajam vina najavio je slavni Fabio Kordela, koji je posle karijere sportskog direktora poznatih italijanskih klubova, uz dugu porodičnu tradiciju proizvodnje vina u Pulji, kreirao svetski projekat „Vino šampiona“. Udružujući se sa fudbalerima svetske klase najstaju vina poznata po strasti i odličnom ukusu. Među zvezdama “Vina šampiona” su Ronaldinjo, Кafu, Vesli Snajder, Đanluiđi Bufon, Roberto Кarlos, Marko Materaci, Sebastijan Frej.., a Kordela na sajam stiže u društvu Marka Materacija (Marco Materazzi) i Sebastijana Freja (Sebastian Frey).
Radno vreme i dodatne informacije u vezi sa Beowine Expo sajmom
Radno vreme
PET – SUB, 25 – 26. mart: 10:00 – 19:00
Kompanija Voda Vrnjci
Zvanična voda 12. Sajma vina – BeoWine
Suorganizatori manifestacije
Privredno društvo „Srpsko vino“
Ulaznice
Cena pojedinačne ulaznice je 400 RSD, grupna ulaznica 300 RSD, grupna ulaznica za đake i studente 300 RSD. Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 2.000 RSD
Parking
Cena parkinga je 150 RSD po satu.
Medijski partneri manifestacije
Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Tourism-InSider, Turizmcinin gazetesi, TU Magazin, Kongresni turizam, Turistički svet, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media Group, Color Press Group, Furaj.ba, Turistička prizma, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, SAT Media Group, Turizam TV.
Hotel partneri
Hotel Mona Plaza, Hotel Nobel