Mövenpick pokreće kampanju Kilogram dobrote 2024.

Mövenpick pokreće kampanju Kilogram dobrote 2024. Više od 75 Mövenpick hotela širom sveta ponovo se udružuje kako bi podržali lokalne zajednice kroz globalnu inicijativu Kilogram dobrote 2024. Mövenpick Hotels & Resorts s ponosom najavljuje inicijativu Kilogram dobrote 2024. Više od 70 godina Mövenpick neguje duh velikodušnosti, a ove godine će se više od 75 hotela…

Centar za posetioce „Caričin Grad“ – Lebane

Centar za posetioce „Caričin Grad“ u Lebanu, uz primenu novih tehnologija, brendinga i vizuelne komunikacije, savremeno interpretira arheološko nasleđe Justinijane Prime i promoviše turističku ponudu Jablaničkog i Topličkog okruga. Objekat je savršeno uklopljen u prirodni ambijent, a njegovo moderno arhitektonsko rešenje potpisuje renomirani studio KOD i arhitekta Dušan Kovačević. Građevinske radove, izvedene po najvišim standardima,…

Sombor City Card

U zgradi Županije održana je konferencija za medije povodom predstavljanja „Sombor City Card-a“. Ova jedinstvena digitalna karta omogućava turistima i sugrađanima posetu kulturnim ustanovama, turističkim atrakcijama, ugostiteljskim objektima i drugim lokacijama u Somboru po povoljnijim cenama. Prisutni na konferenciji Na konferenciji su bili prisutni gradonačelnik Sombora Antonio Ratković, pomoćnik gradonačelnika za kulturu i turizam Uroš…

VTC zvanični zastupnik programa „Bike Friendly“ za Srbiju

Veselinov Tourism Consulting postao zvanični zastupnik programa „Bike Friendly“ za Srbiju. Ovu ideju i inicijativu pokrenulo je grčko udruženje NatTour, osnovano s ciljem promovisanja održivih turističkih praksi širom Balkana. Projekat u Srbiji trenutno uživa podršku Ministarstva turizma i omladine Republike Srbije, kao i Poslovnog udruženja hotelsko-ugostiteljske privrede HORES. O Programu „Bike Friendly“ Program „Bike Friendly“…

Kamping turizam – izazovi i mogućnosti u Srbiji

Trendovi u kampovanju Kampovanje u Evropi kontinuirano beleži rast sa 350 miliona noćenja godišnje, što je trend koji traje više od dve decenije. U Srbiji se trenutno nalazi oko 42 kampa, dok u regionu (Severna Makedonija, Albanija, Crna Gora, Srbija, Bosna i Hercegovina) ima oko 130 kampova. Mali seoski kampovi su ocenjeni kao najzanimljiviji oblik…

Izaberi Grčku „BUDI GRK NA JEDAN DAN“

Brojni turistički agenti i novinari iz Srbije imali su priliku da na događaju “BUDI GRK NA JEDAN DAN”, upoznaju najbolje grčke destinacije. Direktor Nacionalne turističke organizacije u Beogradu, Džordž Kakoutis predstavio je turistički proizvod Grčke kao omiljenu destinaciju za svakog turistu iz Srbije.  Volos i Pelion Predstavnici Volosa i Peliona, Džordž Papamakarios, direktor Turističke organicije…

Beograd sa reka i kopna sada i sa online ulaznicama

Upoznajte Beograd na jedinstven način! Rezervišite i kupite online ulaznice i iskusite fascinantne ture brodom i otvorenim autobusom. Otkrijte istorijske znamenitosti i modernu kulturu bez čekanja u redu. Posetite Visit-Serbia.online za više informacija.

Visit Online d.o.o. iz Beograda, prvi kompanijski punopravni član GSTC-a

Kompanija Visit Online Smart Solutions iz Beograda koja je razvila i vodi digitalnu platformu Visit-Serbia.Online, postala je prvi punopravni kompanijski član Globalnog saveta za održivi turizam (GSTC) u Srbiji. Ova organizacija postavlja i upravlja globalnim standardima za održivo putovanje i turizam, poznatim kao GSTC kriteriji. Srbija je prošle godine postala i zvanična članica GSTC-a kao…

Prva godina Visit-Serbia.Online: Uspešan početak

Na sajmu turizma u Beogradu 2023. godine, Visit-Serbia.Online je zvanično počela sa radom, predstavljajući se na štandu i organizujući panel pod nazivom „Online plaćanja u turizmu – trendovi i izazovi“. Tokom 2023. godine, broj atrakcija i prodaja ulaznica za turističke destinacije i manifestacije značajno je porastao. Destinacije poput Zlatibora, Beograda, Sremske Mitrovice i Vojvodine omogućile…

Međunarodni turizam dostići će nivoe pre pandemije do 2024. godine

Prema prvom ovogodišnjem Svetskom turističkom barometru UNWTO-a, međunarodni turizam završio je 2023. godinu na 88% nivoa pre epidemije, sa procenjenih 1,3 milijarde međunarodnih dolazaka. Očekuje se da će povećanje preostale potražnje, povećana vazdušna povezanost i snažniji oporavak azijskih tržišta i destinacija ostvariti potpuni oporavak do kraja 2024. Najnoviji Svetski turistički barometar UNWTO-a pruža sveobuhvatan pregled…