Završeno je 44. izdanje Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, koji je ove godine održan između 23. i 26. februara. Beogradski sajam je tokom ova tri dana okupio preko 40.000 ljudi, izlagača i posetilaca, koji su još jednom imali prilike da se uvere zašto je Međunarodni sajam turizma, najveći turistički događaj u regionu.
Atmosfera tokom 44. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu
Zanimljiv podatak je da je ovogodišnji Međunarodni sajam turizma u Beogradu pratilo preko 1.000 novinara širom sveta, kao i to da su publici svoju ponudu predstavili izlagači iz preko 30 zemalja i preko 40 tur-operatora iz zemlje i inostranstva. Po prvi put na Sajmu turizma svoje turističke atrakcije, prirodne lepote i osobenosti predstavile su afričke zemlje: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija.
Štand kompanije Visit Online na sajmu turizma i predstavlnaje projekta Visit-Serbia
U okviru B2B poslovnog programa koji je realizovan u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, organizovano je više od 500 B2B sastanaka održanih u posebno predviđanim prostorima B2B Meeting Point i Business Lounge u hali 1 Beogradskog sajma.Veliki broj novih biznisa imalo je priliku da predstavi svoje potencijale pred beogradskom publikom, poput projekta Visit-Serbia, prve turističke platforma u Srbiji na kojoj će posetioci digitalno, s mobilnim telefonom na dlanu, moći da kupuju ulaznice za turističke, kulturne i zabavne atrakcije u Srbiji.
Koktel & Networking „Branč u vazduhu“ Gold Gondola Zlatibor
Dodatne informacije i zanimljive podatke u vezi sa ovogodišnjim sajmom turizma možete pročitati OVDE.
Kompanija VTC je četvrti put za redom imala tu čast da pomogne u relizaciji koncepta sajma, PR i B2B aktivnosti, trudeći se da agencije i profesionalci predstave svoju ponudu u što boljim uslovima, a posetioci imaju prilike da u dobroj i prijateljskoj atmosferi otkriju sve lepote raznolikih turističkih destinacija, ne samo u Srbiji, već širom planete.