Prema istraživanju Svetskog saveta za putovanja i turizam (WTTC) koji je globalni autoritet za ekonomski i socijalni doprinos putovanja i turizma, raspolažemo sledećim informacijama u vezi sa uticajem COVID-19 pandemije na proces donošenja odluka turista prilikom planiranja putovanja. U dokumentu koji je objavila ova organizacija 69% ispitanika je izjavilo da su ćistoća i mere zdravstvene zaštite ključne kada odlučuju u kojem će hotelu boraviti. Čak 92% ispitanika je reklo da više veruju prijateljima, rodbini i njihovim iskustvima sa putovanja u odnosu na sve druge marketinške oglase. I u istraživanju koje je sprovela IATA kao jednu od glavnih mera prilikom odlučivanja o putovanjima, navedena je dezinfekcija sedišta u avionu. Očigledno je da je poverenje jedan od ključnih faktora kada govorimo o putovanjima i stoga ovoj vrednosti moramo posvetiti posebnu pažnju.
Vođeni ovim iskustvom predstavljamo vam program SGS DISINFECTION MONITORED koji je uspostavljen 2007. godine u Španiji, a danas primenjen i prepoznat globalno. Takođe, usled pandemije u program su implementirani zahtevi za protokole prevencije širenja COVID-19.
Ovde možete preuzeti:
Učešće u navedenom programu potencijalnim partnerima omogućava da uz pomoć prepoznatljivog znaka komuniciraju sa klijentima, agencijama i drugim zainteresovanim stranama, stavljajući im do znanja da higijenu i protokole za prevenciju širenja COVID-19 drže pod kontrolom i da to nezavisna organizacija sa kredibilitetom periodično proverava. Sa druge strane potencijalni partneri dobijaju mogućnost softverske analize podataka (koji se čuvaju poverljivim) na osnovu koje lako identifikuju mesta za unapređenje i ostvarivanje ušteda.