U saradnji sa Insight Out, Dunavskim centrom za kompetenciju i Interactive Solutions, VTC će 25. februara organizovati vebinar pod nazivom „Ruralni i kulturni turizam u Srbiji, Crnoj Gori i Hrvatskoj“. Naziv vebinara preuzet je iz naslova istoimene studije iz 2020. godine čiji je autor konsultant za istraživanje tržišta i analizu podataka Nikola Kovačević iz agencije Insight Out. Studija je zasnovana na analizi 514 ispitanika i predstavlja važan uvid u stavove, razmišljanja i trendove koji su u vezi sa percepcijom destinacija Srbije, Hrvatske i Crne Gore od strane domaćih i inostranih turista.
Na osnovu ovih uvida, vebinar ima za cilj da inicira partnerstva koje će predstavnicima turističke industrije omogućiti da se na koherentan način i u skladu sa očekivanjima turista pripreme za prolećno-letnju turističku sezonu 2021. Studiju je moguće preuzeti u dve verzije:
Tokom vebinara, osim dodatne analize rezultata studije, takođe ćemo razgovarati o:
- Regionalnoj kulturnoj ruti Ilirikum – delu rute koji pripada sertifikovanoj kulturnoj ruti Saveta Evrope “Put rimskih careva i dunavska vinska ruta”.
- Iskustvima u vezi sa turizmom tokom pandemije, koje će sa nama podeliti predstavnici Turističke zajednice Istarske županije, Turističke organizacije Tivta, Turističke organizacije Zapadne Srbije, Dunavskog centra za kompetenciju, VTC-a.
- Potencijalnim rešenjima za unapređenje ponude i imidža analiziranih zemalja, posebno u kontekstu kulturne rute.
- Analizi i predviđanjima aktivnosti u 2021-oj godini, tačnije na koji način je moguće unaprediti regionalnu turističku ponudu.
Na ovom linku ćete naći zvaničnu AGENDU vebinara, dok je registracija otvorena klikom na dugme:
U saradnji sa: