Visoko poslovna – tehnička škola strukovnih studija (VPTŠ) Užice nastavila je sa praksom organizacije predavanja eksperata (predavača) u cilju unapređenja znanja i praćenja novih trendova u poslovanju i obrazovanju. U utorak 11. 04. gost predavač bio je Dejan Veselinov koji je znanje i iskustvo stekao tokom više od petnaest godina rada u Turističkoj organizaciji Beograda kao asistent, PR i direktor, kao i u Kolarčevoj zadužbini na mestu marketing i PR menadžera. Na ovim fukcijama obavljao je poslove komunikacije i saradnje sa medijima, organizacijom i promocijom brojnih manifestacija, pripremom prezentacija i dr. Poslednjih godina značajno mesto u njegovom radu zauzimaju digitalne tehnologije i njihova implementacija u promociji organizacija i kompanija – proizvoda i usluga.
Predavanju “PR proizvoda i usluga – komunikacije i trendovi” prisustvovali su studenti svih smerova, direktorka Ivana Ćirović sa profesorima i saradnicima škole. Takođe, dobru saradnju škole sa drugim organizacijama i privredom pokazalo je prisustvo predstavnika Regionalne razvojne agencije Zlatibora i Privredne komore. Predavanje je organizovano na inicijativu dr Radomira Stojanovića profesora VPTŠ Užice koji predaje nekoliko predmeta od kojih je i Poslovno komuniciranje, pa je i tema bila u okviru istog.
Cilj predavanje bio je da se ukaže na važnost informacije od koje sve polazi, bilo da je neko kreira ili prenosi – ko vlada infromacijama vlada i poslovanjem, a samim tim i tržištem. Korist od predavanje bila je sublimacija teorijskog znanja i prakse u sagledavanju procesa komunikacija, novih trendova i aktivnostima službe za odnose s javnošću.
Pojmovi i teme koje su bile zastupljene tokom predavanja odnosile su se na pojam i važnost informacije, proces komunikacija, saradnju i komunikaciju sa medijima, lobiranje važnih i uticajnih ličnosti, kao i važnosti internet marketinga i novih tehnologija u promociji proizvoda i usluga. Novi trendovi prikazani su pominjanjem novih medijskih “igrača” blogera i vlogera koji svoju popularnost na internetu mere desetinama i stotinama hiljada ljudi i koji su sve češči članovi studijskih digitalnih putovanja za medije. Posebno je stavljen akcenat na važnost internet sajta i integrisanja digitalnih platformi kao dodatnog načina promocije sadržaja koji se na njemu nalaze. Takođe, kao deo promocije pomenuti su interaktivni alati sajta “social wall” i “media wall” koji doprinose da se vide i cuju komentari i preporuke korisnika usluga i predstavnika medija.
Kao dodatni deo gostovanja održana je i kratka prezentacija “Destnacijska menadžment organizaacija i saradnja sa partnerima” za koju su najzainteresovaniji bili student turizma i menadžmenta. Zaključak ove prezentacije je da Regionalna turistička organizacija Zapadna Srbija i lokalne turističke organizacije dobro rade svoj posao u prezentaciji destinacije i praćenju novih trendova. Studenti su učestvovali u predavanju i svojim kreativnim pitanjima doprineli da se otvore i druge interesantne teme, koje su predavanje učinili još interesantnijim.
Povodom organizacije predavanja i posete VPTŠ Dejan Veselinov je izjavio da ima veliku čast i zadovoljstvo da prenese svoja znanja, ali i da se upozna sa načinom rada škole koja je odlično tehnički opremljena sa visokim profesionalizmom u vođenju i kreiranju moderne obrazovne institucije.