Anđelka Kodžo – menadžerka hotela i restorana Riverinn
Na obroncima Dunava u opštini Stara Pazova, početkom prošle godine je otvoren šarmantni hotel River Inn koji je u skladu sa modernim turističkim principima definisao svoju ponudu na nekoliko nivoa, prateći sve aspekte i prilike lokalne destinacijske ponude. Iako je pandemija poljuljala celokupnu turističku privredu, prva godina u poslovanju hotela je uspešno prebrinuta, te smo iskoristili priliku i razgovarali sa menadžerkom hotela i restorana River Inn Anđelkom Kodžo. Anđelka poseduje višegodišnje iskustvo u turizmu, prvenstveno na poziciji menadžera proizvoda, a aktivno je radila na oganizacijama i kreiranju turističkih putovanja za specijalizovane grupe. Svoje višegodišnje i zavidno iskustvo u turizmu, rešila je da upotrebi za unapređenje rada hotela River Inn. S njom smo razgovarali o svim izazovima i planovima u predstojećem periodu.
1. Menadžerka ste malog ali vrlo šarmantnog porodičnog hotela River Inn, na desnoj obali Dunava u Sremu. Kada je započet ovaj biznis i šta je vlasnike inspirisalo da preduzmu tako važan korak?
Hotel je počeo sa radom u februaru 2020. godine. Vlasnici hotela koji žive i rade u Beču, oduvek su imali želju da se u jednom trenutku vrate u Stare Banovce, započnu biznis i uživaju u vojvođanskom miru i Dunavu. Kao porodični ljudi, aktivno su uključeni u rad hotela, pa ne čudi da je najveći broj pohvala naših gostiju upravo u vezi sa činjenicom da se kod nas osećaju kao u kući vojvođanskog domaćina, dok je u recenzijama moguće videti da se i najmanjoj sitnici i zahtevu poklanja posebna pažnja.
Inače, svoj posao osnovali su u Insbruku, kraj reke In, po kojoj je hotel i dobio ime. Međutim, reference na život pored reke tu ne prestaju, jer svi naši apatrtmani nose nazive po rekama: Dunav, Sava, Drina, Tisa, Morava.
Hotel River Inn je pravo mesto za odmor, organizaciju događaja,
a u ponudi turisti takođe imaju i različite vrste tura i izleta.
2. U okviru svoje ponude imate i pešačke i biciklističke ture u Srbiji, što predstavlja svojevrsni iskorak u odnosu na postojeću konkurenciju. Koje su najtraženije ture, odnosno paketi koje nudite?
Ono po čemu se River Inn razlikuje od ostalih hotela je što smo poseban akcenat stavili na promociju celokupne destinacije i kompleksne, bogate lokalne ponude.
Kreiramo ponude na osnovu potreba klijenata, tako da organizujemo pešačke ture, bicikl ture, posete vinarijama, salašima, razne radionice, degustacije hrane i vina, promocija kulturnih sadržaja, vožnje katamaranom, kajakom.
Narodi na ovom prostoru uspeli su da očuvaju svoje običaje, tradiciju, gastronomske specijalitete i to u globalu daje široki spektar mogućnosti za sve one koji dolaze, a zainteresovani su da upoznaju okoliš i osete lokalni duh – kod nas organizujemo radionice na kojima možete da naučite kako se sprema štrudla, mlinci, domaća testenina… Posebne pohvale idu našoj domaćoj štrudli i domaćinski pravljenim teseteninama. Zaista smo ponosni na našu gastronomsku ponudu koja nikad nije ista i menja se na sezonskom nivou.
Imamo odličnu saradnju sa turističkom organizacijom Stara Pazova i u saradnji sa njima dajemo maksimum na promociji bogatstva i potencijala našeg kraja.
Gastronomska ponuda hotela River Inn se menja na sezonskom nivou. Gostima su u svakom trenutku na raspolaganju jedinstveni ukusi domaće kuhinje.
3. Ko su najčešći gosti u vašem hotelu? Da li je Riverr Inn pogodan za bicikliste?
Najčešći gosti u našem hotelu su strani turisti – bilo da je reč o poslovnoj poseti, gostima agencija iili turoperatera iz inostranstva – mahom su to gosti iz Nemačke, Ukrajine, Grčke, Rumunije, Italije. S obzirom na to da se nalazimo u jednoj od privredno najrazvijenijih opština u Srbiji, i da na teritoriji opštine Stara Pazova postoji preko 200 inostranih firmi, značajan postotak naših gostiju upravo dolazi iz tih kompanija.
Poseban akcenat stavljamo upravo na naše biciklističke ture koje organizujemo. Imamo nekoliko različitih programa u ponudi, a neke kombinujemo i sa posetom vinarijama i degustacijama. Svakako, trudimo se da na svaki mogući način odgovorimo na zahteve i potrebe naših klijenta. Podržavamo i napore za nadograđivanje biciklističke infrastrukture kao i razvoj nacionalne i lokalne svesti za unapređenje biciklizma, ne kao individulanog sporta već i modela transporta u industriji kao što je turizam, koji svakako predstavlja granu privrede sa sve većom potražnjom.
Sobe hotela River Inn su prostrane i komforne tako da vam je odmor zagarantovan posle dana provedenog u prirodi.
4. Da li imate u planu unapređenje, odnosno proširenje Vaše ponude?
U planu je unapređenja naše ponude, vizija celokunog menadžmenta je usmerena upravo na aktivni turizam na Dunavu i Fruškoj gori koja se nalazi u neposrednoj blizini. Takođe planiramo i formiranje biciklističkog servisa kao i povećanje voznog parka sa dodatnim biciklama.
Gastro ture sa degustacijama hrane i vina su nešto što je za Vojvodinu tipično i nadaleko poznato tako da se ponude neprestano nadograđuju. U perspektivi je i unapređivanje sadržaja na otvorenom u vidu dečije igraonice i rekreativne zone.
Jedan od naših glavnih prednosti je i odlična pozicija, odnosno blizina auto-puta, Beograda i Novog Sada tako da je gostima od Beograda potrebno svega 30 km. Pored toga, ketering servis koji je od skoro u ponudi, ima odlične recenzije i sve veći broj korisnika bira upravo nas za razne interne događaje. Posebne pohvale idu našoj domaćoj štrudli i home-made pasti. Zaista smo ponosni na našu gastronomsku ponudu.
Restoran hotela River Inn
5. Na koji način ste se borili sa problemima koje je prouzrokvala pandemija? Da li ste promenili model poslovanja kako biste se prilagodili novonastaloj situaciji?
Ovo je bila tako teška godina za sve koji se bave turizmom. Ipak, smatram da smo uspešno uspeli da se izborimo sa svim izazovima i prilagođavamo se novonastaloj situaciji sa posebnim naglaskom na mere zaštite, dezinfekcije i sve mere predviđene zakonom.
Maksimalno smo smanjili i vodili računa o broju gostiju prilikom održavnja seminara, proslava i zabava u hotelu.
6. Veliki deo vaše ponude karakteriše profesionalan pristup organizacije raznih događaja korporativnog tipa, od seminara, treninga i predavanja, sve do različitih vrsta poslovnih i korporativnih proslava. Znamo da je ovih dana velika tema problem okupljanja velikog broja ljudi u malom prostoru. Na koji način pristupate ovom izazovu?
Primetili smo da je nakon početka pandemije trend da se poslovni seminari, kongresi prebacuju na manje konferencije i izražena je veća želja ljudi za kontaktom, odnosno susretom sa kolegama, poslovnim partnerima i saradnicima, a naš hotel upravo odgovara tim zahtevima. Što se tiče organizacija korporativnih proslava ali i upriličenja venčanja, mogu slobodno reći da pravimo prave male bajke, začinjene upravo sremskom kuhinjom i odličnim vinima sa Fruške Gore.
Odličan intervju! Hvala na inspirativnim pitanjima i konkretnim još više inspirišućim odgovorima menadžerke Kodžo.
Takav elan, kreativnost, ogromno znanje i iskustvo moraju uroditi plodom i biti uzor svima.
Želim vam uspeh u radu i karijeri.
S. Sabo