Već prvog dana 44. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, a u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) održani posebni poslovni susreti sa 30 kompanija iz Kine kako bi domaći izlagači i privrednici uspostavili saradnju i razmenili iskustva.
U ime Beogradskog sajma PR i koordinator B2B aktivnosti Dejan Veselinov je pozdravio kinesku delegaciju kao i domaće turističke agencije, ističući da su i sajam i susreti između srpskih i kineskih agencija važne za razvoj regionalnog turizma na Balkanu, kao i daljeg, još intenzivnijeg povezivanja ove dve zemlje.
Govoreći o turističkoj razmeni između grada Ningboa i Srbije, visoki gost – zamenik direktora Biroa za kulturu, radio, televiziju i turizam ovog grada Sju Sijaoše – izrazio je toplu dobrodošlicu svim gostima koji su se okupili da u „prelepom Beogradu održimo sastanak o turističkoj razmeni između Ningboa i Srbije“.
Temom „Božanstvena Kina · Prelepi Peking i Ningbo“, kineski štand je učesnicima predstavio istorijsko poreklo i eleganciju Velikog kanala Kine
U obraćanju medijima, sekretarka Udruženja za turizam PKS Tijana Maljković je istakla da je PKS partner na poslovnim susretima, zakazanim putem B2B platforme, koja se već godinama unazad organizuje zajedno sa Evropskom mrežom preduzetništva i Beogradskim sajmom.
„Naše agencije, odnosno organizatori putovanja, prijavili su se za sastanke i očekujemo ponovo veliki broj gostiju iz tog dela sveta. Tu nam pomaže i direktna linija koju imamo sa nacionalnom avio-kompanijom koja nas povezuje sa tim delom sveta“, objasnila je Maljković.
Ispod možete videti zvanično obraćanje Dejana Veselinova, dok o Sajamskim poslovnim susretima, kao i predstavljanju Narodne Republike Kine tokom 44. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, možete saznati više klikom na linkove.